Статистика відвідувань
Зараз на сайті
42
Сьогодні
152
Вчора
275
За цей тиждень
871
За минулий тиждень
1888
За цей місяць
4066
За минулий місяць
6674
За весь час
218290
Ваша IP адреса:
54.144.29.233
Переглянуто сторінок:
0
Остання активність:
2017-08-17 14:46:20
Карта Барського району
Заяви про призначення житлової субсидії
Перелік документів, необхідних для призначення субсидії

Як правильно заповнити бланки заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії

З 1 травня 2015 року набирає чинності постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», згідно з якою спрощено процедуру отримання субсидії.

Всі споживачі комунальних послуг у квітні 2015 р. отримали  бланки заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. 

Аби отримати субсидію, потрібно уважно заповнити кожен пункт заяви та декларації. У графі «Реєстраційний номер облікової картки платника податків» розділу І Декларації необхідно зазначити ідентифікаційний номер (код) платника податку.

У розділі ІІ Декларації зазначаються всі види доходів осіб, які зареєстровані у житловому приміщенні/будинку без урахування податку з доходів фізичних осіб. У графі „Джерело доходу” вказується назва установи, організації, підприємства, де отримується дохід. (Наприклад: якщо отримуєте пенсію - слід вказати Пенсійний фонд, якщо заробітну плату – місце роботи).

У Заяві про призначення житлової субсидії необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

- у графі „Номер особового рахунку” – номер особового рахунку, на який сплачуються житлово-комунальні послуги (міститься у договорі про надання послуг, платіжній квитанції на оплату відповідної послуги);

- у графі „Найменування організації, що надає послуги” – назву організації, яка надає житлово-комунальні послуги (міститься у договорі про надання послуг, платіжній квитанції на оплату відповідної послуги. Наприклад: СО «Барські ЕМ», у графі „Примітки” зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: „є лічильник” або „немає лічильника”).

 

Ще раз зупинимося на основних питаннях. 

Які документи потрібні для призначення субсидії з 1 травня 2015 року? 

1. Заява.

2. Декларація про доходи та витрати.

3. Для орендарів житла – договір найму.

4. Якщо ви декларуєте доходи не за календарний рік, а за 6 місяців до моменту звернення (людині надається можливість вибору), тоді потрібно надавати довідки про доходи за 6 місяців.

Якщо ви декларуєте доходи за календарний рік (12 місяців 2014 року), довідки про доходи надавати не потрібно. 

Вимагати додаткові довідки управлінню соціальної політики райдержадміністрації  забороняється, але  ми перевірятимемо відповідність задекларованих даних про доходи, звертаючись до Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду та інших державних органів. Тому, якщо ви не зберігаєте «корінці» зарплат, візьміть перед оформленням декларації довідку про доходи за 2014 календарний рік або за 6 місяців перед місяцем звернення за призначенням субсидії. 

 

Як вказувати доходи?

У декларації важливо правильно вказати доходи, бо якщо ви їх приховали і це з'ясують спеціалісти управління соціальної політики райдержадміністрації, то, відповідно до нових правил, вас зобов'яжуть повернути призначену субсидію в подвійному розмірі.

Враховуються всі види доходів, за винятком податку на доходи фізичних осіб, а саме:

- заробітна плата;

- пенсія;

- види соціальних допомог;

- стипендія;

- грошове забезпечення;

- аліменти;

- виплати відповідно до цивільно-правового договору;

- доходи від підприємницької діяльності, здачі майна, земельного паю в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції;

- дивіденди, відсотки від призначення депозитів.
 

Що таке «чиста» зарплата, яка враховується при призначенні субсидії?

Відповідно до Постанови КМУ щодо призначення субсидій,  це – нарахована заробітна плата мінус податок на доходи фізичних осіб (ПДФО). Тобто єдиний соціальний внесок (ЄСВ) та військовий збір враховуються в доходи. І в декларації треба вказувати доходи лише за винятком ПДФО.

Якщо людина не працює, не стоїть на обліку в центрі зайнятості, не здійснює догляд за дитиною до 3-х років, то при розрахунку субсидії спеціалісти управління соціальної політики райдержадміністрації врахують за кожен місяць умовний дохід – 1218 грн., мінімальну заробітну плату. Так передбачає порядок призначення субсидії.

Якщо людині вже була призначена субсидія раніше і вона ще отримувала її у квітні 2015 року, і при цьому у неї немає проблем з тим, на кого оформлений особовий рахунок, не змінилися джерела доходів, склад родини, то в цьому випадку не потрібно звертатися до управління соціальної політики повторно. Спеціалісти управління самі перерахують субсидію з 1 травня. 

 

Шановні громадяни! Отримати консультацію щодо правильності заповнення бланків заяви і декларації та записатися на прийом у зручний для вас час ви зможете 1, 2 та 4 травня 2015 р. в управлінні соціальної політики райдержадміністрації з 9-00 до 13-00 години за адресою: м.Бар, площа Пам’яті, 17, кабінет 103 або за телефоном 2-41-90.

 

                                    Тамара КУШНІР,                                     

                                   в.о. начальника управління соціальної політики

                                  районної державної адміністрації

Серпень
2017р.
17
ЧЕТВЕР
Ваше Ім'я:
Ваш e-mail:
Повідомлення