Статистика відвідувань
Зараз на сайті
96
Сьогодні
174
Вчора
305
За цей тиждень
762
За минулий тиждень
1371
За цей місяць
4570
За минулий місяць
10086
За весь час
241390
Ваша IP адреса:
54.158.55.5
Переглянуто сторінок:
0
Остання активність:
2017-10-19 13:56:30
Карта Барського району
Консультативний центр
Барська районна бібліотека, знана по всій Україні завдяки ефективним результатам роботи започаткованого тут Центру проектного менеджменту, продовжує розширювати поле  інноваційної діяльності. Нещодавно спільно з Центром надання адміністративних послуг Барської райдержадміністрації у бібліотеці створено Консультативний центр щодо отримання адміністративних послуг в рамках проекту „Громадські інформаційні центри у Вінницькій, Закарпатській, Львівській та Рівненській областях – ІІ етап”. Цей проект співфінансується в рамках програми польського співробітництва для розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща у 2014 р. в рамках програми „Підтримка демократії” Фундації Міжнародної Солідарності.
У консультативному центрі Барської бібліотеки жителі територіальних громад району вже мають можливість отримати компетентну роз’яснювальну допомогу у конкретних діях, необхідних для отримання різноманітних адмінпослуг – від відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури, реєстраційної служби, державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділу Держземагентства, державної міграційної служби, місцевого управління Держсанепідслужби, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, управління агропромислового розвитку Барської РДА, Дозвільного центру. Відвідувачі бібліотеки проходять навчання у сфері електронних послуг, отримують допомогу при підготовці і складанні заявок на отримання 34-х адмінпослуг з числа затверджених на сьогодні державою 52-х базових. Така новація публічної бібліотеки дозволяє зменшити черги і навантаження на працівників Центру надання адмінпослуг, оскільки бібліотекарі перебирають на себе початковий етап процесу надання адмінпослуги, збільшуючи рівень доступності до неї, спрощуючи процедуру та демонструючи відкритість діяльності органів влади. Бібліотечні працівники і волонтери громадської організації „Асоціація користувачів бібліотеки „Світ інформації”” також співпрацюють з державними службовцями Центру надання адмінпослуг Барської РДА і в плані інформаційної діяльності, у тому числі й за допомогою отримання віртуальних консультацій від фахівців через e-mail чи з використанням програми відеоспілкування у реальному часі Skype.
Започаткування таких бібліотечних послуг має свою передісторію. Барська бібліотека, набувши власного досвіду від реалізації проекту «Надання громаді інформаційних послуг та освоєння електронного врядування» від програми „Бібліоміст”, дуже зацікавилась пілотним проектом по створенню громадських інформаційних центрів у Львівській області, перейнявшись бажанням допомогти місцевій владі та громаді через створення такого центру на Барщині. Тож для запозичення і обміну досвідом бібліотечні працівники на конкурсній основі вибороли можливість взяти участь у регіональній конференції „Забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та електронних послуг” у Львові за організаційної підтримки громадської організації „Європейський діалог”. Конференція налагоджувала діалог представників неурядових інституцій, бібліотек, органів державної влади, місцевого самоврядування та ЗМІ для забезпечення якісного доступу громадян до публічної інформації та електронних послуг, обговорювались питання щодо розбудови спроможностей сторін, причетних до надання публічних послуг та напрацьовувався відповідний план дій на основі кращих українських та польських практик. Наступним важливим моментом стали навчальні поїздки керівника Центру надання адміністративних послуг Барської РДА, представника ГО „Світ інформації” Тетяни Хорошун до Вінниці, Львова та польського міста Люблін після її перемоги у конкурсному відборі на участь у проекті по створенню громадських інформаційних центрів у 4-х областях України, де отримала знання, цінні для розуміння напрямку, в якому повинна рухатися Україна в процесі розвитку системи електронного управління, побудови інформаційного суспільства та тієї ролі, яку при цьому повинні взяти на себе громадські інформаційні центри.
Результатами розпочатої діяльності стає те, що місцева влада, громадські організації й самі громадяни все більше починають відкривати для себе нове бачення сучасної  модернізованої бібліотеки в ролі активного гравця та ефективної невіддільної складової у здійсненні діалогу громади з владою. Через мережу бібліотек громадянам надається доступ до офіційних документів, поширюється інформація про нові електронні сервіси та послуги національного і регіонального рівнів, надається допомога з отримання адміністративних е-послуг, організовуються навчання громадян ефективному спілкуванню з владними структурами і здійснюється залучення громад до прийняття рішень на різних рівнях
Жовтень
2017р.
19
ЧЕТВЕР
Ваше Ім'я:
Ваш e-mail:
Повідомлення